epsilon logoΗ EPSILON NET, πιστή στην επιλογή  της να παρέχει σε κάθε μία επιχειρηματική μονάδα πρόσβαση σε εξειδικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες για την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών τους, αποφάσισε  τη σύναψη τεχνολογικής συνεργασίας σε στρατηγικό επίπεδο με την εταιρεία SYSCO AE. Η συνεργασία αυτή σκοπεύει να αξιοποιήσει την τεχνολογία PYLON  της  EPSILON NET με την εμπειρία της SYSCO AE στη διάθεση και την υποστήριξη Επιχειρησιακού Λογισμικού στις Ξενοδοχειακές και Τουριστικές Μονάδες. Η υλοποίηση της συνεργασίας αυτής θα ενισχύσει την μόνιμη προσήλωση  των εταιρειών του Ομίλου  EPSILON NET στην ανάπτυξη και στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για τις ξενοδοχειακές μονάδες και την εστίαση στην Ελλάδα.

Dataways Navigator Forum 2019Η Dataways με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει τη συμμετοχή της - σαν Bronze Sponsor - στο 19th NAVIGATOR 2019 – ‘The Shipping Decision Makers Forum’, στις 29 Νοεμβρίου στο χώρο “Φάρος” του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Εκεί θα έχουμε την ευκαιρία να μοιραστούμε – στα πλαίσια της θεματικής ενότητας του Smart Shipping – την σημαντικότητα της επιχειρηματικής συνέχειας μέσω ιδιωτικών και cloud υποδομών και την αναγκαιότητα μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής ΙΤ Security.

Αναλυτικά:

mik3Η ΜΙΚ3 είναι χορηγός στο First Dairy Conference 2019 που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019 στο «Κτήμα Αριάδνη» στις Αχαρνές υπό την αιγίδα του ΣΕΒΓΑΠ. Στόχος του συνεδρίου η ανταλλαγή απόψεων των ειδικών του κλάδου για το γάλα και τα σχετικά προϊόντα.

Η ΜΙΚ3 έχοντας εικοσαετή εμπειρία στο κλάδο σε Ελλάδα και εξωτερικό, με το λογισμικό MCM, διαθέτει την μόνη λύση στην διαχείριση της ζώνης γάλακτος.

lancomΓια πρώτη φορά στην επικράτεια, η Lancom πέτυχε την παροχή διασύνδεσης οπτικών κυκλωμάτων 10G σε τελικό πελάτη, με τρεις εμπορικές τοποθεσίες στη Θεσσαλονίκη και μια στην Αθήνα.

Πρόκειται για μισθωμένα κυκλώματα Direct Internet Access (DIA), με εγγυημένο και συμμετρικό εύρος ταχύτητας, καθώς και εγγυημένο μέγιστο latency, jitter και packet loss. Η υπηρεσία συνοδεύεται από SLA, που προβλέπει 24ωρη απαίτηση λειτουργίας και τεχνικής υποστήριξης, με συγκεκριμένους χρόνους απόκρισης.